Tuesday, 19 March 2013

sekian lamanya..

Assalammualaikum wbt & salam sejahtera  kepada para sahabat di sini..

MasyaAllah diam tak diam esok menjelang setahun aku bermastautin di Kelantan nie..sekejap je masa berlalu..tak terasa setahun berlalu..sebab banyak sangat perkara yang terjadi..pahit manis masin masam semuanya..boleh jadi rojak okeh~

Lama juga blog aku nie dipenuhi sawang-sawang..hihiii..ok masa untuk bersih sikit-sikit ye..#erkkk

ok sementara tunggu posting utk tempat baru pulak bab novel akan bersambung..tungggggguuuu~

wahai para sahabat,aku memohon doa kalian semoga urusanku di sini dipermudahkan..sebab sedang mengalami sedikit fasa penurunan mental (eh..mental breakdown)..bos xsey sain buku log..da 3 minggu hantar dia buat dek..selagi x hantar buku log tu selagi tu akan tersangkut posting..T.T tolong doakan aku tabah..sebab banyak 'terluka' lately..

p/s-da siap anta buku log aku akan update siri novel..insyaAllah..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...