Tuesday 9 August 2011

8 Ogos dan kisahnya..

Assalammualaikum wbt,

Hai kawan-kawan..maaf dah beberapa hari aku tak update..nak kata busy adalah sikit-sikit..tapi persoalan utama adalah ketiadaan wifi di rumah..huhuuu..jiran sebelah dah tutup wifi forever..terpaksalah datang ke kampus untuk mengenet (berinternet)..

Hari nie cadangnya aku nak jumpa lecturer penguji thesis untuk tanya apa-apa yang beliau nak tambah selepas pendadaran hari tu..tapi macam tak jadi je..tengok ibu tu busy bersembang dengan lecturer lain dan aku pun belum print draf yang dah dibaiki..sebenarnya tak siap lagipun..saje je nak jumpa ibu tu tanya-tanya agak-agak bila masa yang paling sesuai aku nak buat seminar terbuka..esok je lah nampaknya..so aku pun ambiklah kesempatan untuk mengenet di kampus untuk cari jurnal-jurnal yang menyokong penelitian aku..download banyak-banyak kat medscape..heeheeee..
0)
Owhh ya, nampaknya dah menyimpang pulak dari tajuk..untuk pengetahuan semua semalam (8/8) merupakan tarikh yang paling banyak makna dalam hidup aku..sebab 8/8 banyak hari kelahiran orang-orang kesayangan aku..antaranya arwah ayah, ain (anak buah), ma (mak mertua along) dan pak sugiyanto (lecturer pembimbing thesis). dalam family aku je dah ada 3 orang menyambut birthday pada hari yang sama tapi tahun berbeza..:D

Semalam, anak-anak bimbingan lecturer aku buat surprise kat beliau..bagi hadiah besar tak hingat la..kitorang share duit beli jam dinding yang besar..yang kalau masuk pukul 12 bunyi dingdong ut..ngeeee..siap balut dengan pembalut hadiah warna pink lagi..sweet tak?auuwww2..sebab semua anak didik beliau girls..;) kebetulan sedondon pulak baju Pak Sugi dengan hadiahnya..heheeee...Pak Lukman pun join gak masa kitorang snap pix..:)

:::nielah Pak Sugiyanto yang menjadi kesayangan anak-anak didik sebab beliau seorang yang sempoi sgt..:)

Pastu malam semalam aku pun kol lah anak buah aku , ain yang masuk umur 3 tahun semalam..sekejap je dah besar ain..dulu masa mama dia pregnant aku lah yang jadi teman berbual..sebab masa tu kebetulan aku kerja kat area KL..jadi tinggal kat rumah along..bila ain tu mulut potpet-potpet macam bertih jagung aku jugalah yang disalahkan sebab banyak cakap masa kak wan (kak ipar) mengandung..errkkk..saya tak bersalah pun..huhuuu..>.< ain nie kelakar sangat-sangat..kan aku kol nak wish kat dia boleh pulak lah dia yang nyanyikan lagu birthday kat aku..macam terbalik je..dah la suara comey sangat..tanya sepatah jawab sepatah sebab malu kalo dalam handphone..kalau depan mata,takde maknanya..tak henti-henti tanya macam-macam..adorable sangat kanak-kanak kecil nie..innocent..:)

::nie pix masa raya 2009..masa nie ain belum petah cakap lagi..:)

8/8 juga merupakan tarikh kelahiran arwah ayah..semoga ayah tenang di sana..amiinnn..:')

rindu kat ma..ma tu mak mertua along aku..mak kepada kak wan..tapi sangat rapat dengan family aku..ma treat aku macam anak dia dah pun..hikhikk..sampai kecek pun kecek kelate dengan ma..ma sporting abis sama macam mak aku..pandai masak macam-macam dan sedap..so aku pun dah anggap ma macam mak aku gak..:)

p/s=semalam aku tak tido semalaman sebab betulkan thesis dan tambah pustaka..ngantuk dah sekarang nie..rasa macam mata dah macam mata panda dah nie..@_@..sedapnya kalo dapat berlayar ke alam mimpi nie..zzzzzzzzzz...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...