Monday 29 August 2011

malam terakhir ramadhan..

Assalammualaikum wbt,

Maaf baru malam nie menyempatkan diri untuk mengupdatekan blog..hmm walaupun takde orang baca takpe..asalkan aku puas untuk mencurahkan rasa hati..heheee..(macam ayat novelis handalan pulak..;p)

Mesti korang pelik awatlah budak nie rajin betoi nak update entry pukul 2.30 pagi nie..sebenarnya aku tengah dok menunggu biskut raya kat dalam oven..alhamdulillah malam nie dapat buat 2 jenis biskut..biskut samprit dan biskut cornflake madu..besok de 1 trip lagi cornflake madu kena siapkan sebab cup tu tak cukup..dengan bantuan mak dan adik aku dengan jayanya menjadilah biskut-biskut tu..heheee..bukanlah pandai mana pun..sebab mak da golden age nie dia malas nak buat..jadi diturunkanlah kemahiran ke anak-anaknya suruh buat..kalau tak kuih tunjuklah jawabnya..atau kuih beli siap..

Tadi masa dok buat kuih samprit my bestfriend called..sangat-sangat merindukan dia sebab dia tak reply pun sms aku since aku balik malaysia..sedih tau tak..ingatkan dia dah lupa kat kawan dia nie..ayat tacin pulak..ngeee..rupa-rupanya dia takde kredit pastu apa lagi banyaklah cerita yang nak diceritakan..sampai ada certain cerita dia cakap takleh nak cakap dalam handphone sebab nanti takde feel..kena cerita depan-depan..aiyaaa..lawaklah..

Pastu another news dari another besties..besties from school yang kawen arie tu..alhamdulillah dah pregnant..aku sangat-sangat happy untuk sahabatku..seronoknya dia..tanda-tanda wanita yang diberkahi Allah ada 3 iaitu murah maharnya,cepat nikah dan cepat dapat anak..semoga sahabatku tergolong..aminnn..

Malam nie kebetulan hujan..Ya Allah perkenankanlah doaku..:')

p/s=raya tahun nie mesti akan ada soalan cepu cemas iaitu "bile nak kawen" sebab aku dah abis belajar.. erkkkk..lari dulu lah..-_-"

2 comments:

  1. gaagaa, bila nak nikah..hehe..

    ReplyDelete
  2. @ija-aiyaaa..nie tiqa ke..jgnlah tanya..doakn je lah ye..tuan empunya diri sendiri pun tak tahu bila sebab takde calon lagi..gagagaaa..:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...