Thursday 17 November 2011

cerita 15/11/11..

Assalammualaikum wbt,

Hi kawan-kawan..apa khabar kalian semua?semoga sihat-sihat dan diberkahi Allah sentiasa..dah beberapa hari juga aku tak update entry..bukanlah sebab busy sangat tapi kebetulan mood kurang sikit nak mengomel..heheee..

Alhamdulillah bersamaan dengan tarikh 15/11/11 aku dah genap berusia 24 tahun..heheee..aku tak malu nak mengaku usia aku dah mencecah 24 tahun..bagi aku usia tak penting..yang penting adalah apa yang telah dilakukan sepanjang usia ini..apakah bermanfaat atau tidak?adakah kita memberikan sumbangan secara langsung atau tak langsung kepada keluarga,masyarakat dan negara?hanya diri kita dan Sang Pencipta sahajalah yang benar-benar mengenali diri sendiri.:)

Alhamdulillah murah rezeki masa birthday tahun nie..angah belanja satu family makan yong tau foo,satay dan mak telah membelikan sebiji kek longan..favorite cake all the time..simple celebration je..tapi yang penting semua makan bersama..:) cuma takde keluarga along je sebab dorang dah balik KL dari ahad lagi..birthday tahun nie aku menghadiahkan diri sendiri dengan barang idaman..(kesian kan birthday sendiri bagi hadiah sendiri)..yelah..takde sape pun nak kasi hadiah dah tua-tua bangka nie..teringat masa kecik-kecik masa birthday selalu dapat kiriman hadiah dari arwah cu (kakak mak)..bestt..balik-balik sekolah je ada gaun,teddy bear menunggu..tiap-tiap tahun lak tu..:)

:::antara menu makan malam my birthday celebration..:)

tentu korang nak tahu apa bendalah hadiah yang aku bagi kat diri sendiri kan..heheee..benda nie memang lama aku nak..tapi disebabkan kondisi kewangan terpaksalah pejam mata dulu..akhirnya tercapai juga impian nak beli..bagi sesetengah orang mungkin membazir tapi aku tak kesah sebab itu untuk kepuasan diri sendiri.yang penting tak susahkan orang dan tak guna duit orang..:)

:::hadiah birthday aku-set skincare essentiel yang berharga RM......:p

p/s-malam nie tak mengantuk betul sebab tadi minum indocafe..teringiiiiinnn..pastu sebelum maghrib tertido boleh tahan lama gakla..-_-"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...