Wednesday 9 November 2011

mentaliti sampah mulut longkang..

Assalammualaikum wbt,

Maaf tajuk entry nie macam kasar..sebab aku memang marah dengan orang macam nie..bukan niat aku untuk menghina jauh sekali mengeji..tapi kesabaran aku memang ada batasnya..sudahlah diri kau tu tak berpelajaran tinggi,mentaliti pulak sampah,mulut pun macam longkang..asyik mengutuk dan mengata orang..bajet macam kau je yang bagus..blah la..kalau setakat kerja kuli tak payah nak berlagak dengan duit setakat ratus-ratus..betullah cakap orang,agama tu penting..bila aku fikir balik patutlah hidup kau xpernah kaya atau senang hubungan dengan Allah pun tunggang terbalik apatah lagi dengan manusia lagilah macam sampah..

tolonglah kawan-kawan kalau kita tak berpelajaran tinggi jagalah akhlak kita,mentaliti kita..janganlah sampai orang membenci kita sebab kita nie ibarat sampah..sudahlah tak berguna bau busuk pulak tu..fikir-fikirkan..sekian terima kasih..lagi panjang aku menulis lagi banyak dosa..

p/s-harapan aku cepatlah dapat posting tempat yang jauh dari hometown..

2 comments:

  1. memang kita tak dpt lari dri org cenggini

    ReplyDelete
  2. hmm tu la..dah namanya kehidupan kn..mst akan terjumpa gak spesies mcm nie..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...