Saturday 30 July 2011

hari yang ditunggu-tunggu bakal tiba..

Assalammualaikum wbt,

Ola me amigos..translated-hai kawan-kawan..saje je gediks-gediks sabtu nak berbahasa sepanyol..padahal tak pernah belajar pun..dok dengar dari telenovela je..hiks..

Hari ini sabtu..besok hari ahad..lusa hari isnin..hari isnin ada dua hal yang sangat ditunggu-tunggu..yang pertama,kedatangan ramadhan al kareem..yang tak tentu tahun depan akan bertemu lagi atau tidak..yang kedua,detik paling penting dalam kehidupan aku sebagai seorang mahasiswi jurusan farmasi kat UGM nie-->seminar tertutup atau lebih fofular dipanggil 'pendadaran' oleh senior-senior..makkkk,cuaknya aku..

Seminar tertutup nie yang menentukan nilai thesis..sama ada korang dapat nilai bagus atau tak..lulus atau tak..dah la 75% dari nilai thesis kat sini..seminar terbuka yang bakal menyusul hanya menentukan sisanya je..takutnya..tolong doakan aku ye teman-teman..

Sekarang tengah dok buat presentation powerpoint untuk pendadaran aku..tajuk thesis aku "kasus keracunan obat dan xenobiotika non obat serta penatalaksanaan terapi keracunannya pada pasien rawat inap di RS Panti Rapih,Yogyakarta periode Januari 2009 sampai Desember 2010"..panjang kan tajuknya..hahaaaa..aku cuaklah..dah la thesis aku nie tebal giler..sampai 100 lebih page..sampai lecturer pembimbing cakap dah tebal macam orang yang buat thesis master lak..alahaii bapak..-_-"

Tolong doakan aku semoga segalanya berjalan dengan lancar ye..antara kawan-kawan,aku lah orang 1st yang masuk seminar isnin..pagi lak tu..pukul 10-12..dorang sume selasa,rabu dan khamis..lagilah gabra..huahuaaaa..ya Allah permudahkanlah segalanya untukku dan temanku..semoga kami lulus dan mendapatkan nilai yang terbaik untuk thesis kami..ammeeeenn ya rabbal alamin..

p/s=tak sabar nak balik malaysia dan start keje..-->teruja dengan cerita kakak senior pasal gaji..$_$..hahaaaa..okesss nak simpan duit gaji pi umrah dan korea..heheeeee..;p

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...