Friday 11 March 2011

otak kacau bilau..(T.T)

Assalammualaikum wbt..

maaf kalo entry arie nie agk emo ckit..mood sgt2 x baik..otak bercelaru..hati sedih..sume gara2 final year thesis..ssh gler nk dptkn data!!!1..btl2 fed up rs nye..rs cm nk give up je..nk tukar tjuk len..tp ble fikir2 blk da la nk wat proposal pn stgh mati..tidak2 bleh berundur lg..huahuaaaa..(T.T)

data yg aku berjaya amik kt msia xcukup..dosen(lecturer) suggest amik lg data kt jogja..whattttt???penat tau tak!..da la ms nk amik data kt hospital taiping arie tu pn ssh..admin lembap bg kebenaran..data plak ckit..bygknla..dri 80 kes yg btl2 positif poisoning ubat(paracetamol) bru 7 org..owhh tjuk thesis aku adlh "kasus keracunan obat & xenobiotika serta penatalaksanaan terapinya pada pasien rawat inap di hospital"-pokoknya adlh tntg kes keracunan ubat & senyawa kimia..masalahnya ssh gler nk amik data kt jabatan rekod kt hospital..

pg td aku p library usha2 senior pnye thesis yg tajuk lbih kurang ngan aku..tgk depa pnye thesis pnyelah tebal..mak aihh..da cuak..pastu da la aku student msia pertama kut yg wat tjuk poisoning nie..huhuuu..lg la tmbh stress..pastu aku decide maybe kna balik gak kut amik data kt msia lg..bln 6 last choice!..sbb kwn2 kt cnie ckp nk amik data kt hspital di jogja nie kna present proposal lah,mcm2 kerenah birokrasi,kna byr la..

stress lg memuncak ble td kol mak..ckp kt dia yg data amik dlu tu x ckp pastu cm kna blk..pe lg..potpetpotpet..it's not my fault pn data x ckp kn?seriusly sgt2 bengang..bleh plak ckp nape wat tjuk tu..igt sng ke nk wat len..dgn proposal wat pn nk mati da rs..huhuuuu..

at last mak ckp suka hati la nk wat cmne..kalo nk blk amik data kt msia pn bzr masa gak..kalo bleh tgk dlu kt area jogja cmne..try dlu..ye aku mmg ank yg degil yg x dgr ckp mak..tu yg lepas mai cnie..kalo ank yg ikt ckp da lama dok msia je..:'(

p/s=org len bz pkr psl nk kawen la,nk tunang la..nsb aku xde bf pn..so xyah tmbh srabutkn otak lg..selamat tang ctu..hahahaaa..(pathetic laugh)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...