Friday 24 June 2011

"SEGMEN : Ady Budika Nak Kasi Ole-Ole Dari London"

Assalammualaikum wbt..

Aku terobsesi mengupdate blog malam nie..gara-gara banyak sangat jumpa segmen menarik..thanx sangat-sangat kat tiqa sebab suka promote kan segmen-segmen menarik..so jadi tertarik gaklah..saja suka-suki..yelah sebelum mana penah try join segmen apa-apa pun sebab tak reti sangat berblog..buta IT sikit..huuuu..sebab tu lah blog aku nie simple je..bukan sebab aku simple..tapi sebab tak pandai nak tambah gadjet-gadjet menarik..kantoi di situ..>.<


Aku terjumpa blog nie masa tengah berjalan-jalan blog(blogwalking) kat blog tiqa nie.aku tertarik pasai segmen yang dianjurkan di situ tapi aku tak perasan pun tarikh segmen tu adalah sebulan yang lalu..sadis betul la..nie lah segmen overdue date yang aku join tu..klik la kat cnie kalo nak tengok entry tu..takpelah suka-suki buang masa depan lappy..nak menghadap thesis takde mood pulak..aisshhhh..tu lah serba sedikit bagaimana aku terjumpa dengan blog encik ady nie..ramai betul followernya ye..kagum plak..heeee..

p/s: sapa-sapa nak join segmen nie jomlah..klik je kat blog nie..:)

6 comments:

  1. aaha..apa salahnya..bukan selalu kak effa join give away..kan...hohoo..

    ReplyDelete
  2. no.56..kn..cube chek di sini

    http://www.adybudika.com/2011/06/senarai-terkini-ga-london.html

    ReplyDelete
  3. @tiqa=aa'ah..tiqa no 42..:D

    ReplyDelete
  4. @sunah sakura=thank you..:D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...