Tuesday 31 January 2012

Buah hati aku..:)

Assalammualaikum wbt,

Hi everyone..Semoga sihatlah ye..:)

Entry kali nie nak memperkenalkan buah hati aku..heheeee..jangan salah sangka okeh..buah hati pengarang jantung pisang (eh?) aku adalah Ahmad Darwisy Daniel dan Wan Nurulain Solehah..my little niece and nephew..ngeeee..(^_^)

Owhh they're so adorable..much2 love..<3

 ::berposing dimeja makan..(^_^)v

 :::seronoknya pi pasar siti khadijah..:p

:::silaulah mata saya nie..:p

:::peace2 kacang pis..:p

Ok tu je entry untuk malam ini (err macam pagi je lebih sesuai)..gambar-gambar nie diambil masa kami pi bercuti ke Kelantan..bukanlah bercuti jugak pun..tujuan utama melawat besan mak aku kat Pengkalan Chepa..asyik makan je pi sana..kak ipar aku mengadu boleh gemuk kalo dok sana..mau taknya..makan nasi 3-4x sehari..hahaaa..;)

p/s=nanti baru update entry ber'isi' sikit eh..:p

2 comments:

  1. wahh..comelnya..putih macam kak effa..nurulain solehah

    ReplyDelete
    Replies
    1. ija-hahaa..xdelah mcm akak..mama ngan ayah dia putih tu yg putih dia tu..hehee..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...