Thursday 26 January 2012

subhanallah..:')

Assalammualaikum wbt,

Semoga kalian sihat sejahtera hendaknya..Nie adalah kali terakhir aku mengupdatekan entry..eh dont take it seriously..last untuk hari ini dan insyaAllah bakal menyusul bila aku berkelapangan..Sebab mulai esok aku akan ke Kelantan untuk menziarahi besan mak aku..mak dan bapa mertua along aku ok?..jangan silap..:p

Dalam beberapa hari ada perkhabaran yang tidak gembira untuk aku..yang sangat mengganggu sebenarnya..tapi alhamdulillah berakhir dengan hikmah yang mungkin aku telah nampak..sangat-sangat indah.
.

Subhanallah aku terharu dengan cara Allah memberi aku berita itu kemudian diiringi dengan keindahan ukhwah..terima kasih kepada mereka-mereka yang tak putus-putus memberi kata-kata semangat,mendoakan yang terbaik untuk aku..semoga Allah limpahkan kebaikanNya kepada orang-orang tersebut..sangat-sangat terharu dengan cara mereka..semoga Allah yang dapat membalas jasa baik kalian..:')

Semoga ukhwah kita saling bekekalan sehingga akhir hayat..Aamiin..:')

p/s=kelakar bila ada yang cakap aku dah tunang sedangkan aku sendiri pun tak tau dgn sapa..lol..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...