Wednesday 1 February 2012

awan angan-angan..

Assalammualaikum wbt,

Hi kawan-kawan..semoga sihatlah ye..sebenarnya menaip entry sebab nak mengurangkan rasa panas di hati->geram.tau pasal pe?memanglah bukan problem besar pun.tapi ini adalah antara siri-siri problem yang memanaskan hati gua kebelakangan ini..(ouihh ayat macam gengster pulak..hahaaa.)

Kemarin panas hati sebab dapat tau pasal SPA mungkin tangguh lagi surat lantikan dan posting pegawai farmasi sebab sistem SBPA tu.Dan ada sumber cakap mungkinla bulan 4 macam tu baru sistem tu dilaksanakan.whatttt???!bulan 4 kut.mau tak panas..aku dah interview dari bulan 9 kut.almost 5 bulan dah tunggu..penat tau tak?!nak guna diploma takut nanti dorang panggil masa aku keje kat hospital swasta.nanti tak pasal-pasal kena bagi notis segera.urghh..

Tadi panas hati pasal line maxis yang sangat kambing..bukan sebab lembap ke ape..cuma aku tak puas hati bila aku claim points aku untuk free sms..100 point=50sms..point dia potong tau tapi sms free haram 1 butir pun takde..dia potong lak kredit aku untuk sms yang aku send..grrrr..mangkok tandas betullah..mengada-ngada betul..pendek kata line maxis atau celcom kat malaysia nie untuk pengguna bb memang macam monyet!sikit-sikit potong kredit tanpa kita sedar..aku pakai kat indon tu takdenya nak potong kredit kalo kita tak subscribe blackberry internet servis(BIS) tu..aku penah tanya ke celcom center bila aku perasan kredit memang banyak giler potong..padahal aku sms pun tak..apatah lagi kol..nak tau apa jawapan kakak celcom tu?-kalo pakai blackberry memang selalu potong kredit pun sebab dia surf internet@3G automatik..so,kami memang menggalakkan orang yang pakai bb nie pakai line..jawapan aku dalam hati-kepala hotakmu!..patutlah tak ramai orang pakai bb kat malaysia..baik pakai kat indon lagi best..hahaaa..(nanges sebab asyik abis kredit tanpa sebab) T.T..

Owhh maafkan aku kerana telah menstresskan juga korang..macam tak kena bebelan di atas dengan tajuk entry kan?hahaaa..sebenarnya aku nak cerita pasal awan angan-angan kali nie..bukan awan nano..repeated..bukan awan nano-nano..disebabkan aku belum bekerja,maka aku memanggil keinginanku sebagai awan angan-angan lah..yela..mana nak cekau duit gapai angan-angan nie..sedeyyyy...

Thaun lepas aku cakap nak tablet kan?tahun nie takmau tablet dah..sebab nanti kat hospital jumpa banyak-banyak tablet ubat..hahaaa..(takde kaitan).. aku dah de mini lappy jadi gunalah sampai lingkup..dulu yelah pakai lappy berkilo tu..tapi kan dah kena culik..refer la entry nie ..

Kali nie memang confirm nak benda nie..ngeee..sebab utama adalah nanti aku nak merakam detik-detik bersejarah yang ada dalam hidup dan tempek gambar tu kat peti ais ke..ehhh? hahaaa..takdelah..nak tempek kat scrapbook or diari..supaya ada sesuatu yang bermakna untuk dilihat di masa depan..katakanlah bila aku dah mati  meninggal dunia bolehlah orang-orang tersayang melihat kenangan tersebut..:') terharu pulak..:p

Nielah dia benda yang aku nak sangat-sangat..--->kamera polaroid (fujifilm instant camera)..dah lama memendam rasa nak beli..dulu rasanya takde jual lagi tapi baru-baru ni dah ada..suka giler tapi yang sedihnya tak mampu lagi nak beli..nanti eh..nanti eh..(pujuk hati sendiri)..

                       :::banyak kaler weih..tapi kaler pink tetap dihatiku..heheee..;p

         :::haaa nanti keluar film macam nie lah..boleh tempek2 kat pintu fridge pastu..ngeee..:p

Oklah..penat marah dengan geram..(tau takpe)..eh murah tau harga kamera tu sebenarnya..yang mahal adalah filem dia..kata anak buah aku sekeping boleh mencapai rm3..alamak..kopak gua..-_-" adiosss lah kawan-kawan..jupo lagi deh..

p/s=awan angan-angan boleh jadi awan nano-nano tak?hmmm..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...